Предметна комісія вчителів початкової школи

Методична тема«Творчий підхід у взаємодії вчителя і учнів при застосуванні розвивальних технологій як запорука успіху у навчанні молодших школярів»

Склад предметної комісії:

Голова: Лобунець Людмила Михайлівна – вчитель вищої категорії, вчитель-методист, лауреат міського етапу конкурсу «Вчитель року-2004»;

Члени предметної комісії:

1. Білокопитова Зоя Дмитрівна – спеціаліст;

2. Бруновська Вікторія Вікторівна – вчитель вищої категорії, старший учитель;

3. Гончаренко Наталія Петрівна – вчитель вищої категорії, вчитель-методист;

4. Згурська Людмила Миколаївна – вчитель вищої категорії, вчитель-методист;

5. Кривохижа Олександра Олександрівна – спеціаліст;

6. Пермінова Оксана Георгіївна – вчитель вищої категорії;

7. Ситенко Ніна Іванівна – вчитель вищої категорії, вчитель-методист;

8. Чемерис Олена Олексіївна – вчитель вищої категорії, ІV місце районного етапу конкурсу «Вчитель року-2014»;

9. Чепурко Світлана Євгенівна – вчитель вищої категорії, старший вчитель;

10. Ядак Людмила Іванівна – вчитель вищої категорії, вчитель-методист, ІІ місце районного етапу конкурсу «Вчитель року-2006».

    Справжньою опорою, міцним і надійним фундаментом навчального закладу є початкова школа НВК №167, колектив якої дає учням не тільки ґрунтовні знання з навчальних предметів, забезпечує всебічний гармонійний розвиток особистості, формує потяг до знань, пізнавально-пошукової та дослідницької діяльності шляхом впровадження різноманітних новітніх технологій навчання і виховання, а й забезпечує комфортне перебування дитини в атмосфері поваги, любові, взаєморозуміння на засадах вільного самовираження кожної дитини та творчої співпраці з учителями, які є не лише досвідченими фахівцями з значним досвідом роботи, а й людьми з дійсно великим серцем, чистою душею та безмірною любов’ю до дітей.

    
    Належну увагу педагоги приділяють науково-методичному, інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу, новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту виховання, вивченню комплексних інноваційних підходів до організації життєдіяльності початкової школи.

     

    Від вересня 2018 року першокласники країни навчатимуться за новим Державним стандартом початкової загальної освіти. З 1 вересня 2017 року Проект нового Стандарту початкової освіти апробовують у 100 школах України.
    У Києві з 1 вересня 2017 року за проектом «Початкова школа: ОСВІТА ДЛЯ ЖИТТЯ», який створений колективом авторів Київського університету імені Бориса Грінченка в межах Всеукраїнського експерименту «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», працюють 44 школи. У нашому навчальному закладі за цим експериментом працює Згурська Л.М.

    

    В реаліях сучасних змін, що відбуваються в освіті сьогодні, із прийняттям Концепції Нової Української Школи, в НКВ №167 м. Києва відбувається осучаснення навчального процесу  і вчителі початкових класів розуміють необхідність вироблення в учнів 10 найважливіших навичок, які повинні мати діти сьогодні.

    Завдяки цьому учні початкових класів систематично беруть активну  участь та посідають призові місця на інтелектуальних конкурсах та конкурсах з основ наук від районного до Всеукраїнськогорівнів, а саме:

  • Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «КОЛОСОК»;
  • Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика;
  • Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник-2017»;
  • Всеукраїнський конкурс «Патріот»;
  • Міжнароднийматематичний конкурс «Кенгуру».

    Також стають переможцями спортивних змагань і художніх конкурсів.

       

    З 2017-2018 навчального року вчителі початкових класів НВК №167 долучилися до проекту «Сприяння освіті» в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом the LEGO Foundation (Данія).
    Знайомство з LEGO-технологіями розпочалося 22 вересня з семінару «Час змін. Погляд у майбутнє». Отримавши набори LEGO до школи, 30 листопада 2017 року тренер проекту О. Пастовень проводила семінар-тренінг «Шість цеглинок» для вчителів початкових класів. «Шість цеглинок» - це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO DUPLO, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.

     

    Конструктор LEGO є освітнім ресурсом ХХI століття і однією зі складових STEM-технологій. Адже дитина, яка здатна конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, вміє працювати у команді, може приймати нестандартні рішення, стане конкурентноспроможною особистістю та зможе реалізувати свій потенціал у реаліях сучасного життя.

            Зменшенню фізичного та психологічного навантаження, пов’язаного з навчальним процесом, оздоровленню учнів початкової школи сприяє тісна співпраця з дитячим санаторієм «Ялинка». Так, сьомий рік поспіль учні молодших класів мають можливість оздоровитися в Пущі Водиці. Результатом перебування в санаторії є те, щодіти стають здоровішими, самостійнішими, а також міцнішими і дружнішими. Родзинкою перебування в санаторії полягаєу тому, що оздоровлення дітей   супроводжується навчанням, що  дозволяє виконати навчальні програми  з  усіх  предметів.