Проект «Сприяння освіті» LEGO

    З 2010 року в місті Києві відповідно до проекту «Сприяння освіті» в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом the LEGO Foundation (Данія) від 10.07.2010 року педагоги 34 дошкільних навчальних закладів міста та Київський палац дітей та юнацтва впроваджували ЛЕГО-технології в навчально-виховний процес.
    З 2017-2018 навчального року до Проекту долучилися ще 13 навчальних закладів: дошкільні навчальні заклади № 155, № 726, № 100, № 590, № 63, № 343, № 583, школи дитячі садки «Сяйво», «Лісова казка», «Дивоцвіт», навчально-виховні комплекси «Пізнайко», НВК№ 167 м.Києва, «Усмішка».
    Знайомство нашого навчального закладу з LEGO-технологіями розпочалося 22 вересня 2017 року з семінару «Час змін. Погляд у майбутнє»що відбувався на базі НВК № 167 м. Києва. Керівник проекту Рома О.Ю. разом з тренерами побудували роботу семінару таким чином, щоб якнайширше показати можливості LEGO та перспективи його використання в освітньому просторі.
    Отримавши набори LEGO до школи, 30 листопада 2017 року тренер проекту Олена Пастовень проводила семінар-тренінг «Шість цеглинок для педагогів, що приєдналися до проекту». Враховуючи безумовну користь конструктивної діяльності для розвитку дитини, наш педагогічний колектив з захопленням долучився до гри, до практичного ознайомлення з методиками роботи з наборами LEGO.
    
    Наступний семінар, що проходив 27 грудня 2017 року на базі НВК «Лісова казка» мав практичне спрямування. На ньому колективи шкіл мали змогу обмінятися досвідом, своїми наробками та новими ідеями щодо впровадження методики «Шести цеглинок» у життя. Творчі вчителі продемонстрували презентації своїх педагогічних колективів та навчальних закладів, змогли зацікавити колег інноваціями та креативним мисленням. Під час проведення семінару власне учасники стали генераторами нових ідей та авторами нових методик.  
     

    Конструктор LEGO є освітнім ресурсом ХХІ століття і однією зі складових STEM-технологій. Адже дитина, яка здатна конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, вміє працювати у команді, може приймати нестандартні рішення, стане конкурентноспроможною особистістю та зможе реалізувати свій потенціал у реаліях сучасного життя.