Семінар «Форми та методи роботи з текстом. Формування навичок з розуміння тексту»

    Проблема урізноманітнення форм та методів роботи на уроці, мабуть, вічна, як сам урок. Усе залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності. Сучасні вчителі мають швидко й якісно перевірити знання дітей, розширити їхній кругозір, ефектно розпочати нову тему, вміло використовувати гру.
    28 грудня у стінах гімназії  відбувся семінар, на якому вчителі початкових класів обмінялися досвідом роботи, поділилися тими методами та формами роботи з текстом, які вони використовують на уроках і які актуальні сьогодні. Розпочався семінар цікавою презентацією вчителя початкових класів Чепурко Світлани Євгенівни, яка розповіла про активні та пасивні методи роботи з текстом, які вона використовує в своїй роботі. Також звернула увагу на зовсім нові інтерактивні методи, які спрямовані на розкриття потенційних можли­востей та здібностей учнів.  Суть цих методів в тому, щоб навчальний процес організувати так, щоб всі учасники були залучені до процесу пізнання, формування висновків, де кожен робить особи­стий внесок, іде обмін знаннями, ідеями. Особливістю є те, що відбуваєть­ся цей процес в атмосфері добро­зичливості, взаємної підтримки, а це дозволяє не тільки здобути нові знання, але й розвиває саму пізнавальну діяльність. Учасники  семінару мали можливість практично апробувати на собі деякі методи.
    Вихователь групи продовженого дня
Кучера Ірина Володимирівна на прикладі оповідання В.Сухомлинського «Чому мама так хвалить?»,  практично  здійснила апробацію методів та форм роботи з текстом на присутніх вчителях. А заступник директора з навчально-виховної роботи початкових класів Лобунець Людмила Михайлівна поділилася результатами ДПА четвертих класів з читання. Згідно результатів ДПА, учні написали роботи  на високому  та достатньому рівні.
    На завершенні зустрічі вчитель фізкультури
Кашина Лариса Іванівна провела майстер-клас «Вправи з йоги для молодшого  шкільного віку», знайомила педагогів із основними асанами, які вчителі можуть використовувати під час проведення фізкультхвилинок. Адже йога працює з розумовим, емоційним, фізичним, духовним, психічним аспектами життя. Вчителі, що виступали, зуміли передати всім учасникам семінару гарний настрій, тому захід пройшов в атмосфері піднесеності, натхнення.